Levertijd

De Bakery Boxen van The Good Stuff worden speciaal voor jou klaar gemaakt. Je bestelling wordt 2 a 3 dagen nadat we de betaling hebben ontvangen via onze pakketdienst verzonden.
Houd er echter rekening mee dat de verwerkingstijd van betaling via overboeking 2-3 dagen bedraagt. Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een email met een track-and-trace link.

Bezorging door PostNL

1e bezorgpoging op: 2e bezorgpoging op:
Maandag* Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag

*Alleen als de webshop specifiek bezorging op maandag aanbiedt, kan de eerste bezorgpoging op maandag vallen.

De tweede bezorgpoging waar en wanneer het u uitkomt.
Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan proberen wij het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. U heeft de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Op dinsdag- of donderdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (+€ 1,95).
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties, waar u het pakket, vanaf 8.30 uur de volgende dag, op haalt (+€ 1,95).
  • Op een ander adres* (*Uitgezonderd enkele postcodegebieden) binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hier kunt u tot 6 dagen vooruit plannen (+€ 1,95).
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.

Niet thuis bij de tweede bezorgpoging?
Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En hebt u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. U heeft drie weken om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

Pakket verkeerd bezorgd of zoek!
Is er een pakket bij u bezorgd, bestemd voor iemand anders? Laat het ons weten. Neem contact op met onze Klantenservice 0900 – 0990 (0,45 euro per gesprek). Het kan gebeuren dat wij bij u aanbellen om het pakket terug te vragen.

Is uw pakket zoekgeraakt? Kijk dan via Track & Trace of en waar de zending is afgeleverd.
Klachten over de bezorging van uw pakket?

Heeft u een klacht over de bezorging van uw pakket? Neemt u dan telefonisch contact op met de PostNL Klantenservice of vul het klachtenformulier in. Hoe vollediger u dit formulier invult, des te beter en sneller kunnen wij uw klacht afhandelen.

Welkom bij The Good Stuff
Leuk dat je ons bezoekt!
Wil je graag info, nieuwtjes en updates ontvangen? Vul dan hier je emailadres in, don't worry we zullen je niet gaan spammen ;-)